Oğlum 10 aylık 2 gündür halsiz ve huzursuzdu. Dün gece bi anda kusmaya başladı ama aralaksız hiç durmadan kusuyordu hemen acile gittik kan tahlili alındı emar çekildi ultrasonla bağırsaklara falan bakıldı kusması için serum takıldı ama kanda enfeksiyon çıkmadığı için doktor üşütme dedi aferin ve mide ilacı verdi gönderdi. Bebek dün geceden beri yeşil ishal yapıyor. Ve hala yediğini içtiğini kusuyor ben anlamadım yardımcı olur musunuz ne yapsam iyi gelir bebeğe? Üşütme bu şekilde yapar mı?