atlasingoecos canım doktorum bana hep nekadar içerse okadar ver dedi ozamanlar 90 ml içiyodu kızım bazen biraz az içiyordu bazen yükseltiyordum bakayım içicekmi diye niye azaltasın ver içiyorsa maşallah ne güzel sonra sonra zamanla büyüdükce iştahı azaldı da şimdi 6 aylık olucak 150 içiyor 4. Aydan beri🙄😏 kabız mı oluyor mama değiştir doğru mamayı bulana kadar almadığım mama kalmadı sonunda sma comfortta kaldık hatta büyüdü artık sma nın optiprosunu alalım belki daha fazla içer dedik aldık ve yine kabız oldu😒 tekrar comforta devam edicem ek gıdayada geçtik ondanda olabilir ama bence mamanında katkısı var kabızlığa