Zeynepmesut sanırım seçim de önemli canım. Çok araştırdım. Asansör yok ve 2.katta oturuyoruz bi elimde puset içinde oğlum, sırtımda çantam, diğer elimde bebek arabası inip çıkıyorum. Tek elle açılıyor zaten arabamız da. Bazı arabalar çok hantal oluyormuş ama