Kızlar kızım 19 aylık kaç gün önce birden huysuzluk ve ateşi çıkmaya başladı ama çok pis bir ateş düşmüyordu 41 kadar çıkıyordu acile götürdük hafif boğazında kızarıklık var dedi fitil verdi yine bir faydası olmadı öyle böyle 3 günü atlattık ateş kalmadı, şimdi dünden beri öksürük burun akıntısı ve ateş yine çıkmaya başladı ne yapacam bilmiyorum artık neden böyle oluyor yine acile gitsem serum taksalar bir faydası olurmu acaba