Merhaba anneler. 18 ay atağı başladı sanırım 20 gündür sürekli su içmek istiyo 5 dakikada bir. Vermeyince ortalığı yıkıyo. Gece de sürekli su istemekten uyumuyo. Doktora götürsüm acaba şeker başlangıcı mı falan diye ama tahlilleri gayet iyi çıktı.Doktor içsin su önemli dedi ama 3 biberona çıkıyor içtiği su. Su içmekten yemek yemwsi azaldı. Geceleri primalar taşmaya başladı . Su zehirlenmesi olacak diye korkuyorum. Acaba 18 ay atağında takıntılar olurmuş acaba onun etkisimi? Böyle bir durum yaşayan varmı 😢 sabah 6 lara kadar uyuyamaz oldum sürekli su istiyo midesi patlicak diye korkuyorum. 1 biberon süt içiyo yatarken bıraksam 1 biberon da su içicek . Uykusuzluk bi yandan korku bi yandan anlam veremiyorum böyle bişi yaşayan var mıdır