momeymen cemile161_ 9 aya girecek ağkarken anniiii diyo canı yandıysa ya da açlıktan delirmişse, rüyasında. Ağlayarak uyandıysa.. baba diyor bir de garip garip bir şey diyo hebele hübele ama takşit edemiyorum. Bağırıyor aaaaeeeee gibi sürekli
biroglanannesii1 cemile161_ Oda etkiliyor. Ekrandan mümkünse 3 yaşına değilse en az 2 yaşına kadar uzak tutmaniz lazım