Merhaba anneler bebegm 34w doğdu şu an 54 günlük düzeltilmiş 12 günlük bugün nöroloji kontrolümuz vardi doktor bir ay sonra tekrar gelin dedi. Prematüre bebeği olanlar her ay nöroloji kontrolüne gittiniz mi süreç nasıl ilerledi? Bilgisi olanlar cevap verirse sevinirim 😊