40 günlük bebeğim var asla ama asla susmuyor sürekli ağlıyor. Gaz damlası veriyorum gazını çıkarıyorum kaka yapıyor . 1 ayda 1.200 kg kilo da aldı sütüm de yetiyor aç da değil . Ne istiyor anlamıyorum artık çok yoruldum sürekli ağlıyor yemin ederim 2 dk susmuyor . Sabahtan akşama palates topunda onunla beraber zıplıyorum biraz öyle sakinleşiyor . Bebek spasına götürdüm orda bile sürekli ağladı . Hiç bir şeyden memnun olmuyor . Çok yoruldum artık çok bunaldım