Ben 1 litre süte 1 çaybardagı prinçten bir parmak eksik koyuyorum pirinci önceden haşlıyorum 2 bardak su ile sütümü ayrı kaynatıyorum 1 bardak şeker ile sonra 2 yemek kaşığı nişastayı ve 1 paket şekerli wanilyayı 1 bardak süt ile açıp kaynayan süte ekleyip 1 2 kaynar geldikten sonra kapatıyorum ve fırın kaplarıma koyum fırınlıyorum. Kıvamı çok güzel olur herkes sütlacımı beğenir