Merhaba kızlar beş yaşında bir kızım iki buçuk yaşında bir oğlum var geri çekilerek korunuyorduk bunca zaman sorun yaşamadım birkaç gündür reglım gecikince test yaptım pozitif çıktı ama kesinlikle mümkün değil diyordum şok oldum ağla ağla perişan oldum yani çünkü ben kendimden emindim eşim kendinden emindi normalde ara ara böyle şüphe duyduğumda hemen ertesi gün hapı alıp içiyordum ve kafam rahatlıyordu işin daha kötüsü de hamilelik belirtisi de yok normalde gebe kaldığım gibi kabızlık olur halsizlik yorgunluk falan filan bunda o da yok hemen doktora gittim ufak bir keseye benzer bir şey gördü muhtemelen %90 Hamilesin dedi ama kan testi vermediğim için hiçbir şey yapmadı şimdi ben de hamile olduğuma artık inanıyorum biraz ama hiç istemiyorum günlerdir düşünüyorum psikolojim bozuldu Allah affetsin aldırmayı bile düşündüm 16.000 TL diyorlardı Allah’tan korkmasam hemen yapardım zaten kimseye de söylemedim bu durumu söylemek de istemiyorum kimsenin sevineceğini de düşünmüyorum aksine üzerime gelip bir sürü azarlayacak herkes ben şimdi napıcam moralim çabuk bozuk yaşım daha 25 çok küçük evlendim öyle cahil bilinçsiz insanlar da değiliz nasıl böyle bir şey başıma geldi anlamıyorum içimi dökmek istedim kimseye anlatamadığım için buraya yazdım bide kiloluyum 80 kiloyum doğurursam eğer o zamana kadar çok daha şişko olurum