Nrgzzz Oğlum 1 hafta sonra 2 yaşına girecek. Gündüz bez işini hallettik. Hiç altına uapmıyor. Uykusunda bile kiru kalkıyor. Artık bu gece bez kalmadı elimde. Bu akşam bezlemeyeceğim.ama nasıl yapmam gerektiğini bilemiyorum.
Elayberosmom Nrgzzz internette görmüştüm. Eğer alezi yoksa yatağının, çarşafın altına büyük çöp poşetlerinden seriyordu. Yatmadan önce de tuvalete götürün öyle uyusun
Nrgzzz Yok yatağıda hazır. Ben gece bebeğime nasıl öğreteceğim onu bilemiyorum. Gece kaldırırsam bir daha uyir mu hemen uykusu dağılır mı bolemedim
Nrgzzz Merhaba05 tam bir çözüm bulmuş sayılmam. Ama gayet iyi ilerliyoruz. Artık geceleri 1 kere yapıyor. Bazen kalkıyor tuvalrte yapıyor. Bazen de yatağa yapıyor kendisi uyanıyor anne çiş diyor. Üstünü çarşafı degiştirip tekrar yatırıyorum. Bazen gündüzleri de söylemiyor bir kaç gün. Sonra tekrat söylemeye başlıyor. Çok uzun yol var daha.