Bebeğim 6bucuk aylık Ne mama ne süt hiç birşey yemiyor yaklaşık 1haftadir günde 30 CC mama veremiyorum zaten emmiyor emmeyi red etti sağıp veriyorum istemiyor biberonla veriyorum almıyor formül süt veriyorum istemiyor çıldırıyorum günlerdir hero baby organik kaşık maması aldım pirinç unlu formül sütle yapılıyor yada anne sütüyle onuda istemedi kabız oldu ilk verdiğimde kayınvalidem içine şeker at tadını sever yer dedi ben tabiki küçücük bebeğe şeker ne alaka diye çemkirdim sonra aklıma meyve geldi dün pirinç unlu mamanın içine azıcık zeytin yağı koydum kabız olmasın diye sonra içine cam rendede azıcık armut rendeleyip çıkan su ve pureyi mamaya koydum öyle yedi ilk kez ama saçma oldu pirinç armut yağ falan bir zararı olur mu gün içinde bir kaç kere verebiliryim yoksa açlıktan bayilcam çocuk