zeynoelo herkes kendi büyüttüğü bebeğe baksın ben gittiğim yerde sessiz yere yatırırım, gittiğim ev ortamı müsait değilse söylerim bebeğim rahat edemez gelmiyim diye (dışarda gezme olunca sorun yok deliksiz uyur) akşam 6 olunca da bebeğim uyuyacak diyip evime gitmek zorundayım ama hiç gocunmuyorum o böyle huzurluysa bi kaç senem böyle geçsin benim içim çok rahat en azından desteksiz uyuyan düzeni olan bi bebeğim var . İlk doğduğunda sürekli sesle uyutmaya çalıştım annemlerin yanındaydım zaten kalabalıktı çocuk asla uyumuyordu huysuzdu kolik bilmem ne dedik kendi evime sessiz ortama bi geçtim meğer çocuğumun derdi başkaymış ben bunu değiştiremedim o zaman ben değişirim çocuğunuz için en iyisi neyse o nasıl rahatsa onu yapın onlar daha küçücük bebek ya öyle değil böyle uyusun öyle alışmasın şöyle alışsın diye savaşamayız