Merhaba anneler kızım 21 aylık emmeyi bıraktırmayı düşünüyorum. Eşimden uzağım şu an haftaya gideceğim evime o zaman onun da desteğiyle komple sonlandırmayı düşünüyorum. Birkaç gündür gündüz emmesini kestim çabuk kabullendi teklif bile etmiyor artık acıyor dedim ama gece kesemiyorum. Zaten gece çok su içen bir çocuk biberon teklif etsem bile kanmaz yani. Bir kere denedim gece acıyor dedim kalktı oturdu. Öğretmenim şu an işe gittiğim için uykusuz kalırım diye kesemedim haftaya okullar tatil olunca tamamen sonlandıracağım. Bu süreci nasıl ilerletebilirim tavsiye verir misiniz