Arkadaşlar , oğlum iki aylık. Abisi hasta muhtemelen ondan bulaştı, ufak bir öksürük var , balgamı var burnunu temizliyorum sık sık, sesi kısık , birde iki gecedir 38 i bulan ateşi var. Gündüz ateş olmuyor, bu aydaki bebeklere ilaç vermiyorlar, ben parol alıyorum süt ile geçsin diye, sizin bir öneriniz var mı ?