Kızlar bebegim 14 bucuk aylik 3vde çok sıkılmaya başladi nasil kaliteli vakit geçirebilirim sasiriyorum yani sıkıldigi çok belli ve üzülüyorum bu duruma .aileler uzakta.hava guzel olunca mutlaka disari cikiyorum.bu arada bebegi bu aylarda olanlar sizinkilerde sıkılıyormu ayrica merak edjyorum onuda.:) tv telefon 0 hiç vermedim.oyun oynuyoruz bi müddet sonra skliyor camdan bakiyoruz biraz vs.baska ne yapabilirim varmi bebeginizin hoşuna giden bisey bende yapim valla tıkandımmm.kız bebek bu arada