ay1003  Kızlar normalde adet günüme 5 gün var bu sabah test yaptım böyle çıktı 15 dk sonra kuruduktan sonra silindi çizgi. Yani hamilelik varmı yokmu anlayamadım. Böyle başına gelen oldumu?
Lugesyaa ay1003 benmde 5 gün öncesi falan dı adetimin yaptım ve böyle silik çıktı hamile olduğumu öğrendim erken test bu kesin diyemem ama bana göre hamilesin
ay1003 ilay-mom evet olabilir. Erken gebelik testi bu daha önce de defalarca kez denedim bu testten ilk defa böyle çizgi çıktı. Ondan da bi şüphelenmedim değil. Kaç aydır bekliyorum inşallah vardır.
ilay-mom ay1003 inşallah Allah gönlünüze göre versin umarım en kısa zamanda istediğinize kavuşursunuz🙏🏻
hilal139120 Anlamıyorum pek. Siz en iyisi biraz bekledikten sonra Kan da Beta HCG baktırın daha garanti olur. Rabb’im hayırlısını nasip etsin hakkınızda.
ay1003 hilal139120 evet adet günümde bi daha test yapacağım varsa çizgi daha belirginleşir diye düşünüyorum inşallah vardır çok umutlandım 🤲🤲
ay1003 Yaademm evet 1 dk icinde cikti. Hatta bu seferde yok bosuna yaptim dedim ilk cizgi olurken, sonra bu silik cizgiyi gorunce şok oldum. 5 dk bakakaldım oda ya koydum akşam eşime gösteriyim diye 10 dk sonra bida bakıyım dedim kaybolmuş çizgi 😂😂😂😂
ggulsahg Çizgi var gibi gözüküyor ama net sonuç için bence adet gününüzde tekrar yapın Allah kalbinize göre verir inşallah
-Gulsahasil- Çubuk testlerde zaten ilk anda çıkan sonuç doğrudur 15 dakikadan sonrası sayılmaz çok nette gözüküyor 💞 Allah gönlünüze göre versin İnşallah şimdiden hayırlı olsun 🤲🏻
ay1003 -Gulsahasil- ayyy çok teşekkür ederim 🥰 salı günü bidaha yapıcam başka bi testle o zaman belli olur daha net. Belirti olarak mide ekşimesi var. Kasıklarda ara ara ağrı var.