selam kızlar
Kızım 3.5 yaşında . anaokulu gidiyo . bi mesleği anlatıp metaryeller de kullanarak sunum yapmasını istiyolar. Doktor seçtik biz ama mesele meslek değil. Sunum. Eğitim hayatım boyunca böyle şeyler nefret ettim . hiç anlamam. Nasıl yapabiliriz. Zaten 3.5 yaşında ne kadar ne anlatacak ama ona bile aklım ermiyo. Evde doktor seti var onu koyacağım yanına. Beyaz gömlek giydircem buraya kadar her şey iyi. Ama sunum için ne yapabilirim . lütfen yardım edin.