Arkadaşlar merhaba yeni dogum yaptım sezeryan ,doktorum kan sulandirici iğne verdi 10 gün kullanmak için ama ben igneyle aram hiç iyi değil doğumdan kaldığım sürece bile hastaneden iğnelerden soğudum.Acaba kan sulandirici içmeyi kullanmayan var mı aranızda yada başka bir öneriniz var mı