Ben birinciyi kullanıyorum eğerki saçınız zaten düzse çok iyi benimki düz o yüzden çok işime yarıyor ama eğerki saçınız çok kalın dalgalıysa işe yaramaz çok dolgun kabarık yapar. Şekil vermek de zor. Ben düzleştirmek için kullanıyorum banyodan sonra kolay oluyor ama tabiki normal düzleştirici gibi değil daha doğal bir düzleşme oluyor başta dediğim gibi dalgalı saça işe yarayacağını hiç sanmıyorum veya çok kalın saça