ilknur586 Kızlar sezeryan doğum yaptım . Kanamam çok olmadı . 20_25 gün falan sürdü bitti .38 de yine oldu . Kırkım çıktı 62 gün falan oldu şimdi hala ara ara pembe kanamam oluyor az az . Kırkımda kontrole gittim bir sıkıntı yoktu . Yaşayan var mı
yenianne01 ilknur586 ben doğumlarımdan sonra adet olmam ilk 10 ay sonrasındada az az olurum emzirmden dolayıymış benimki şuan 4 çoçuğumu doğurdum 19 ay oldum adetim yok leke leke oluyor
ilknur586 yenianne01 adet sık sık tekrarlar mı ki oluyor 1 veya 2 gün kanama oluyor azıcık sonra 3-4 gün yine kanamam olmuyor