onlyy brvnkr bende de var hemde baya varmış şimdi biraz rahatladım gibi ama hla ilaç kullanıyorum idrar yolu enfeksiyonu ağrı yapıyor evet benim ondan önce de oluyordu ya da o zanda vardı bilmiyorum