flanoz ben 7 aylık falan olana kadar kendim banyo taburesine oturdum alt eşofmanımı çıkarıp kucağımda yıkadım hem daha rahat hem kaymiyo hem temiz yikayabiliyodum banyonun kapısının onunede havlu seriyodum bebeğimi hem onun üstünde kurutuyodum sonra bacaklarımı kurutuyodum ha kayar diye korkarsan muslin örtüyü bacaklarının üstüne at mumkun değil kaymaz çok rahat sonrasında da oturak ile yıkamaya başladım