mavikelebek4 Kızlar bebeğim sağ gözü sulanıp çapaklanıyo hafif ama bugün başladı napmam gerek başına gelen varmı pazartesi doktor kontrolüne götüreceğim
Dolores mavikelebek4 temiz pamuklu bir şeyle kenarından kenarından silin hiçbir şey yapmayın, doktora götürün direkt
rumeysakrt mavikelebek4 benim bebeğimde de oldu ılık suyla yumuşak bir mendille ve ya pamukla temizleyin bir şey olmuyor korkmayın
patatess mavikelebek4 Süt gözüne geldiğinde oluyormuş. Benim bebeğimde de oldu. Doktor damla verdi ve temiz kaynamış ılımış bir bezle temizleyin dedi. Damlayı kullanamadan geçti zaten çok azdı.
Papatyaa21 mavikelebek4 gözyaşı kanalları muhtemelen tıkalı bizde geçirdik bir gözü çay pansumanı ile diğeri damla ile geçti ama yinede doktora danışın siz😌
justthecigarette mavikelebek4 1 haftalıktı sanırım bize de oldu doktora götürdük. Serumu pamuğa damlatıp tek hamlede siliyorduk. Bir daha o pamuğu kullanmıyorduk. Bir de damla vermişti düzelmişti