Şikayet etseniz de bir şey değişmiyor. Babamı solunum sıkıntısıyla götürdük. Antibiyotik verip, yolladılar. Daha kötü oldu. 1 haftadır yoğun bakımda yatıyor. Entübe edildi ve uyutuldu. Maksimum 1 hafta ömür biçildi. Doktorların ihmali yüzünden. Biten bir ülkede, biten bir sistemle tutunmaya çalışıyoruz. Rabbim hastalara şifa, herkese sağlık versin inşallah. Canımız önce Allah’a emanet sonra doktorlara diyeceğim ama doktorlarda da iş yok. Sizlere de geçmiş olsun.