Merhaba anneler daha öncede b7nunla alakalı post açmıştım fakat kimse bir şey yazmadı.Ama yardıma ihtiyacım var,kızım 4 aylık ve eve biri geldiği zaman veya biz bir yere gittiğimiz zaman terör estiriyor.Gerilmekten sırt kaslarım ağrıdı artık.Bunin üzerine gidip sosyalleşmek mi lazım yoksa bu bebeği strese sokmaktan başka bir şey değil midir?Bu yollardan geçen varsa bir akıl verin,normal midir bu durum?Çok bunaldim...