kucukyavrumm11 valla benim de 6 ay oldu doğum yapalı ağustostan bu yana regl oluyorum ama cidden çok fazla geçenlerde de demiştim bi postta regl olmadan önce bayılıp ayılıyorum resmen ve bu yaşıma kadar taşma ne demek bilmezken bu yaşımda ne kadar önlem alırsam alayım heryere bulaşıyor o kadar fazla geliyo ki 🤦♀️