moba 2 aylık bebeğim gündüzleri asla yatağında uyumuyor sürekli kucakta ve sadece kucakta uyuyor. Bu bir alışkanlık mı yoksa ihtiyaç mı bilemiyorum sizlerde aynı durumda olan var mı varsa neler yapıyorsunuz
nnaz24 moba bence alışkanlık nasıl alismissa bastan hep onu istiyor bencee. Birde biyerde okumuştum bir bebek nasıl uyursa uyandığında tekrar oyle uyumak istermiş
bilgehnm moba 0-3 aylık dönem 4.trimester olarak geçer. Bebekler daha doğduklarının bile farkında olmuyorlarmış. 2 aylık bebekte kucak alışkanlığı olmaz size ihtiyaç duyuyordur.
moba bilgehnm evet bende bir çok makalede bunu okudum ama gün içinde hiçbir şey yapamıyorum bu durum zorluyor
BeyzaKeles moba normal şartlarda bırakıyorum ama 2,5 yaş oğlum var sürekli bağırıp ses yaptğı için hemen uyanıyor tekrar almak zorunda kalıyorum