4 aylık olacak haftaya uyutunca ağlıyor süt içince miz mizlaniyor yere bırakınca ağlıyor sadece kucakta susuyor kafayı yiyeceğim aniden ağlamaları da oluyor gaz mı diye düşünüyorum ama sanmam kolaylıkla çıkarıyor artık dişleri mi acaba ne yapayım şaştım