btlgvrcn Arkadaşlar merhaba geçen forumda görmüştüm buzluğa attım ama üç ayı geçti bazı yerlerde aştı ayda kullanılabilir diyor eğer anne sütü arayan varsa hasta olarak ben yardımcı olabilirim yaklaşık 10 poşet var
btlgvrcn Eğer geçecek olursa bir akraba ya da tanıdık verebilirim ama kargodan başka aklıma da şu an bir şey gelmiyor malesef
Egemasal Elimde bolca anne sütü var 1 haftalık bebeğim yoğun bakimdayken birikti ihtiyacı olan birine yardımcı olmak isterim
Demetcly Merhaba elimde 100 poşet var belki.ve daha 1 aydır doğum yaptım kanser hastalarına bağış yapabilirim. Herhangi bir hastalığım yok alkol sigaram yok. Mesaj atabilirsiniz. İstanbul.anadolu yakasında da Avrupa yakasında da dondurucuda duruyor.
FUNDA-BARIS anna merhaba göğüs kanseri kardesim için anne sütü arıyoruz . yardımcı olursanız sevinirim