furbaby 6 aylık bebekte beklentinizi yüksek tutmamanızı tavsiye ederim önce akışına bırakın. Ekran gösteriyor musunuz bilmiyorum ama göstermeyin ve iletişimde olun sürekli. 5-6 aylıkken ilk meme dedi bebeğim meme diye ağlardı çünkü hep bunu konuşarak bilincine işledim galiba. Şimdi yiyecek şeyler gördüğünde mama diyor bilinçli şekilde. Yani siz ne kadar konuşursanız anlatırsanız resimli kitaplarla desteklerseniz o kadar etkili olur ama konuşmayan çocuk yoktur inanın şuan acele ediyorsunuz sadece.