by123 oğlum 5 yaşında aynı belirtiler vardı o yaşta kesinlikle eğitim aldırın ve ilgilenin bende ilgilendim fakat yeterli değildi ilgim konduramadım ve oğlum hala kendi dünyasında mutlaka özel eğitim kreş ve sıfır ekran biz o zaman ekranı bile kesmemiştik azaltmış doktoru dinleyin kararlı olun 3 yaşı geçtimi otizim atlatılmıyor