Tinymom55 Kızlar bebişim 4 aylık. Doyduğunu nasıl anlarım. Bez takibini nasıl yapmalıyım bez dolu dolumu olması lazım. Yoksa çişlenmiş mi olması lazım.
aysi9898 Tinymom55 bezler deki doluluk işareti olan kısım genelde boşken sarı olur. Dolunca maviye döner. 5-6 adet çizgisi dolmuş bez. Bebeğinizin doyduğunu gösterir
Tinymom55 aysi9898 he o mavi olunca bez dolmuş oluyo yani bende dolu dolu olması gerekiyor zannediyorum. Teşekkür ederim 😊
aysi9898 Kontes0011 kaka ile doyum takibi yapılmıyor. Uzmanlar bu şekilde söylüyor. Doysa bile anne sütü alan bi bebeğin 10 gün kaka yapmaması normal.
Aysuuuuu Bezdeki sarı çizginin günde 4 5 kez kadar maviye donmesi yeterli beslendıgı anlamına geliyor. Doktorların soyledıgı bu sekılde
Sunismyson aslananne27 genelde çoğu markanın bezi göstergeli diye biliyorum ama tabi bu da mümkün onda da artık ortalama baz almalı anne
Aysuuuuu aslananne27 beze dokunduğunuzda zaten anlayabılırsınız yapıp yapmadığını veyahut hafif sarartı vardır mutlaka yaptıysa o sekılde yol ızleyebılırsınız