Merhaba hanımlar bebeğim 4.5 aylık neredeyse 2 aydır büyük tuvaletini kendisi yapamıyor ya dizime yatırmam gerekiyor karnına baskı olması gerekiyor ya da dizlerini iyice ittirmem gerekiyor doktora gittim duphalac verdi ama ağrıdan sancıdan başka işe yaramadı fitil vermek zorunda kaldım ne yapacağımı bilmiyorum var mı bu durumu yaşayan ne yapmam gerekiyor