ylb Bu hastalığı daha önce yaşayan var mı . Nasıl bir tedavi süreci geçirdiniz . Biyopsi alındı mı ? . Doktor Biyopsi istedi ve menapoza girene kadar bu hastalığın benimle olacağını söyledi . Çok korkuyorum biyopsiden kötü çıkar diye.
karaniremm ylb bende ameliyat oldum ama tekrarlamadı çok şükür bu arada eski postlarına baktım ben iltihaplı şekilde sağarak besledim
ylb Hem sıvı alındı hem parça . Kültür testi negatif çıktı . Biyopsi henüz sonucu çıkmadı . Benimde iltihap gbi akıyor . Hiç bitmiyor sürekli başa dönüyorum . Kötü bişey çıkacak diye korkuyorum artık