yenikullanici Hafif soğuk algınlığı belirtilerim vardı 2 gündür. Önemsemedim. Bu sabahtan beri ateşim var 38,5 derece. Her yerim ağrıyor,öksürük vs.Basit bir soğuk algınlığı olsa ateşim çıkmazdı demi?Ne yapmam lazım,çocuğa bulaşır mı acaba🥲Nasıl koruyabilirim?
SevimliHayaletCasper yenikullanici parol yada minoset kullanabilirsiniz. Çocuğun yanında maske takabilirsiniz
josephine_ yenikullanici bence acile gidin parol taksınlar kendinize gelirsiniz hemen ayağı kaldırıyor
ebrusglm yenikullanici geçmiş olsun.. Salgin var sanırım eşim de ateşlendi bir anda üç güne falan geçti iğne yaptılar acilde. Sonra oğluma geçmiş iki gündür ateş icinde dolven calpol antibiyotik verdi. Hastane dolmuş herkes ateşli çocuk getiriyor atlet donla🙄
Eminosman_dilek yenikullanici emzirme için sıkıntı olmazsa sarımsak bal limon kürünü yapın derim eşimin ateşi 39 du hemen yedi uyudu Allah ın izniyle sağ salim sabah bişeyi yoktu bnde hasta olacağım zaman hemen içerim
yenikullanici SevimliHayaletCasper maske taktım da biraz geç oldu galiba. Bu sabah ateşim çıkınca taktım🥲
Efy Bence test yaptırın domuz gribi salgını var eşimde benzer belirtilerle gitti serum takıp antibiyotik vermişler 4. Günde ateşi düşmeyince tekrar gitti domuz gribi olmuş ilacına başladı 2 günde toparladı ama oğlumada bulaştı şimdi onunla uğraşıyoruz
yenikullanici Efy covidi bile daha hafif atlatmıştım. Ne geçiriyorum bilmiyorum ama ben ömrümde böyle hastalanmadım. Eşim bugün çalışıyor. Yarına biraz iyi olmazsam hemen gideceğim çok sağolun🌿
yenikullanici ebrusglm en büyük korkum kızıma bulaşması,inşallah bulaşmaz🥲Beni bile çok zorladı ne geçiriyorsam. Şimdi nasıl oğlunuz,umarım daha iyidir.
ebrusglm yenikullanici sabah ateşi vardı calpol verdim şuan iyi ama genelde gece kötü oluyor ateş dışında biseyi yok gibi ama iştahsız hicbisey yemiyor sadece pankek yedi
yenikullanici ebrusglm bana böyle durumlarda doktorumuz önemli olan sıvı alması demişti. Ben de su ıhlamur vs vermeye çalışıyorum birşey yiyemese bile. Çok geçmiş olsun. Toparlamaya başlamış. Gece de ateşlenmez inşallah bir dah🌿
yenikullanici Eminosman_dilek evde sarımsak yok🥲Eşim kokusundan rahatsız olduğu için evde hiç bulunmuyor. İşten gelirken aldırayım olmadı. Nasıl yapıcam🌿
Eminosman_dilek yenikullanici kusura bakmayın yeni gördüm 2 adet sarımsağı küçük doğranmış oluyor içine bi tatlı kaşığı bal 3 damla limon suyu acısı çıkmadan yiyin bi tatlı kaşığı aç olmayın bazen mide yakıyor emzirme döneminde de yardımcı çocuğa süt ile geçiyor
yenikullanici yagizinannesi0606 sirkeli su iyi gelir mi?Ne kadar içeyim?Bir an evvel ayağa kalkmam lazım. Çocuk ev yemek herşey bana bakıyor🥲
yagizinannesi0606 yenikullanici günde 1 şu bardagina 1 yemek kasigi icebilirsin doğrusu ben surahiye katiyorum bütün gün sirkeli şu icmis oluyorum odemlerim çok gitmesi lazim
iki_prensesannesi yenikullanici bu aralar salgınlar arttı yinede bir doktora görünmeniz daha iyi olur
yenikullanici iki_prensesannesi hastanelerde aciller çok kalabalıkmış. Sıra beklemem lazım. Çocuğu bırakacak yerim yok bugün.Düzelemezsem yarın mecbur gideceğim sağolun🌿