aybarsbebekk ne demek🙏🏼öncelikle rutin oluşturmalısınız bebekler rutinleri sever. Yatmadan kaşık mama yediriyorum, banyo yaptırıyorum, üzerini değiştiriyorum, loş ışık açıyorum, karartma perde kullanıyorum, emziriyorum(emerken uyumasına izin vermeyin meme bitti deyin her seferinde meme uyuyacak deyin), sonra kitap okuyorum(ilk başlarda ben kitap okurken oyuncaklarıyla oynamasına izin veriyordum emerek uyumak istiyordu çünkü dikkati dağılsın diye yapıyordum böyle, sonraları oyun oynamaktan uykuya geçemiyordu artık oyuncaksız yatışa geçiriyorum) sonra yanına yatıp uyuma numarası yapıyorum, kendi kendine dönüp durup alışınca uyumaya başlayacaktır. Bu dediğim süreç sallamayı, destekli uyumayı bıraktırmak için, gece emmesini kesmek için çok uğraştım azaltarak yaptım olmadı, salladım, su verdim, pışpışladım, babası uğraştı hiç birisi olmadı bir gece 4’ten sabah 6’ya kadar ne yaptıysam uyumadı odasına koydum gitmedim 15.20 dk kadar ağladı sonra uyudu. İlk günler 10-15 dk ağladı ama uyudu kendi kendine. Şimdi sabaha kadar uyuyor emmeden azı dişleri çıkmasına rağmen. Bu bizim rutinimiz belki size de yardımcı olur. 2-3 hafta sabretmeniz lazım sonrası mutluluk annesi. Her bebek farklı ve her bebeğin ebeveyniyle ilişkisi bağı da farklı. Bu durum bizim aramızdaki bağı bozmadı bu arada dipnot olarak söylemek isterim bunu. Bu arada 1. Yaşını yeni doldurdu 3. Günü bitirdik komple emmeyi de kestim aklına düşüyor yine ama çok memeye düşkün bir bebek olmadığı için kolay ilerliyor bu sürecimiz de. Umarım size de faydası olur rutinlerinizi ve kendi sürecinizi iyi yönetirseniz, kararlı olursanız eğer bebekler kolayca alışıyorlar sürece buna inanarak başlayın🙏🏼🌞