Bağırsaklarımda bir sorun var sabah sancıyla uyandım afedersiniz ama tuvaletimi zor tutuyorum ishal değilim ama öyle bir karnım ağrıyor ki. 2 ayda 10 kilo verdim 43 kiloya düştüm😢 araştırdım huzursuz bağırsak sendromu belirtilerine uyuyor aynı şeyleri yaşıyorum belirtilerle. Dahiliyeye sıra aldım öneriniz varmı ne yesem fayda eder?