Aminehumamoms 3 adet antibiyotik iğnesi verdi ama ateşi düşmüyor 38.5 39larda ateşi yüksek ateşte antibiyotik iğnesi yapılırmı bilgisi olan varmıı
sek_kahve Aminehumamoms enfeksiyon olduğu için ateşi var zaten, enfeksiyon da antibiyotiksiz çok zor geçer hele bu kadar yüksekse. Yani yapılır tabiiki
Mmeelliikkeee Aminehumamoms dirençli bi enfeksiyonda üç gün düşmeyen ateş ilaca rağmen normal kabul edilir kontrol altında .crp oldukça yüksek Antibiyotik enfeksiyona karşı kullanmak zorunda zaten.
Aminehumamoms sek_kahve haataneye gitmem gerekiyormu tekrar dün gece hastanedeydik ama hal cayır cayır yanıyor
Mmeelliikkeee Aminehumamoms doktorun insiyatifi genel durumu da önemli ciğerleri sekresyonu tıkanıklığı falan var mı beslenebiliyor mu .. devlet yerim de yok diyebiliyor nasıl ne düşündü bilemem maleseff