elifyaaa peki doktora gittiniz mi? Ben 3 kez mastit oldum sonuncusu o kadar kötüydü ki genel cerrah kanser sanıp biyopsiye yolladı. Şansıma çok şükür biyopsi iğnesi kalmamış yapmadılar, uzman üç ayrı antibiyotik yazdı aynı anda kullanılacak. Dedi ki eğer mastitse bu ilaçlarla iyileşir iyileşmezse kanserdir geçmiş olsun. 9 gün kullandım antibiyotikleri ve gerçekten geçti. Size de antibiyotik tedavisi gerekli