Esmaozcan04 bence çok takılmayın ben ilk gebeliğim de çok erken hissettim benimle dalga geçtiler başka doktor da evet hissedersin çünkü baya zayıfsın dedi dkdkkd yani kişiye göre ve bence bebeğe göre değişir ya bazı bebekler aşırı sakin oluyor anne karnında birde bence daha haftanız biraz erken belki de hissediyorsunuz ama başka birşey zannediyorsunuz ya da kafanıza çok taktıgınız için hissedemiyor da olabilirsiniz