ogretmenanne06_ Arkadaşlar bebeğim 11 aylık henüz hiç dişi yok. Bayadır üst damak bembeyazdı geceleri uykusuzluk huzursuzluk vs. Bugun baktım üstten diş patlamış elime sivrilik geliyor. Önce genelde alttan çıkar ya dişler, üstten gelmesi normal mi 🥲🙊
aven ogretmenanne06_ genel bir diş sıralaması var ama sırasına göre çıkma zorunluluğu da yok.Her bebek farklı çıkarıyor sağlıkla gelsin dişleri🙂
kurabiyeveannesi ogretmenanne06_ Benım kızımda 11 aylık ben alt dişlerin çıkmasını gözlerken bugün şans eseri fark ettim ki üst diş çıkmış 🥰