Kızlar adetim 8 gün geçmişti hamilelik testlerim negatif geldi kadın doğuma muayene oldum sol yumurta çatlamış sağ catlamamisti ve 3mm kist varmış doktor duphaston ilacını verdi ilacı bitir 10 gün içinde adet olursun demişti ben ilacı akşam yemeğinden sonra içtim 3-4 saat sonra adet oldum şimdi ben bu ilacı içsem mı bıraksam mı