serguzesthanim ah o kadar bensin ki. Profilime gir bak canım istersen ben de bir hafta önce sanırım kel kalıcam diye post açmıştım, artık yat kalk saçıma takmıştım çünkü açılmalarım oldu tepeden, yanlardan huzurum kalmamıştı gerçekten psikolojimi bozdu. Sağ olsun burda çok bakım yağı, şampuan vs önerdiler, burda önerilenlerden biberiye saç bakım yağı aldım bade naturalin ve saçımı küt kestim dayanamadım. Ondan sonra bir buçuk yıldır haldır haldır dökülen saçım bir anda durdu sadece toplasan 10 tel falan döküldü ben şok oldum saçımı kesmem mi etki etti o yağ mı hiç bilmiyorum ama uzun zaman sonra ilk defa iki gündür huzurlu uyuyorum gerçekten. 🌸 Tabi inşallah böyle devam eder