Kızlar bebegim 14 bucuk aylik
Ve biz balik yagi kullanmaya başlamadik yani dr.bisey demedi demesi gerekiyormuydu onuda bilmiyorum. bende bilmiyordum 1 yasindan sonra başlanıyormuş.öyle çok balik yiyen bir bebekte degil
Bunu nasil atladim kendime kızıyorum orası ayri ve bu zamana kadar başlamadik diye bisey olurmu acaba? Burda biraz baktim hemen hemen herkes kullaniyor.bana tavsiye veririrmisniz bugun gidip alayim temiz içerikli ve bu aydaki bbege nasil vericem?hergun mu? Kaç kasık? Ve ne zmaana kadar lutfen yardimci olun.