6 aylık bebegim bronsit oldu abisinden geçti
Büyük oğlum iyileşti birseyi kalmadı ama bebeğim de öksürük devam ediyor doktor antibiyotik verdi salı gününden beri kullanıyoruz hava veriyorum ama oksurmeye devam ediyor bakgamli şekilde korkmaya başladım gecmesimj lazımdı şimdiye kadar doktor geçerse getirme salgın var başka hastalığa yakalanmasin hastanede dedi ama kontrole görüşmek için erkenmi yoksa birkaç gün daha mı beklmeliyim yani özetle öksürük hemen geçmeli miydi