1 aylık oldu kızım bebelac gold kullandım kabız yaptı. Daha sonra hippe geçtik oda aşırı gaz yaptı ve sürekli kusuyor ishalde yaptı bebeğime iyi gelmedi. Sma comfort düşünüyoruz ama nasıl içeriği bilmiyorum gazlı bebekler için hangi mama iyi gelir sma comfort mu iyi olur yoksa golden goat mı yada daha iyi bir öneriniz var mı 🌸