Annesininguzusu merhaba youtube de Osman Gönülal’ın videosunu gördm 3 4 saate kadar emmeyebilir normalmiş diyor , süre uzayınca emiyor çok acıkınca, pek zorlamıyorum çokta rahat değilim bebek rahat duruyor ama yarın gitmeyi düşünüyorum altta yatan sebep varsa belki yardımcı olurlar gögsümün biriyle arası daha iyi ucu biraz daha küçük olanı pek sevmiyor