21 ayın yarısından itibaren öğlen uykusunu bırakmış durumda. Asla ama asla uyumak dahi istemiyor. Uykusu geliyor ama sallamaya geçince ya yüzümü seviyor ya da saçlarımı yoluyor. Haliyle akşamda çok erken uyuyor ve sabahları erken uyanıyor. Sizce geri alışır mı öğlen uykusuna. Yoksa, boşver artık bıraktı mı, dersiniz?