Bebeğim 11 aylık. Hiç dişimiz yok. Diş yerleri baya şiş ve beyaz birnokta gibi bir şey var. Ayrıca ishalimiz de var ama çok sık yapmıyor. Koltuk altıdan ölçtüğümde hiç 38 çıkmadı ama alında 38 i geçiyor. Onun dışında hiç bir hastalık belirtisi yok. Gece sabaha kadar uyumadı uyuyor 5 dk ya uyanıyor. Eli sürekli ağzında. Dişten olabilir mi ? Ateşi de düşüyor yükseliyor bu arada soyunca düşüyor ateş düşürücü verince 5-6 saat hiç çıkmıyor. Deneyimi olan arkadaşlarım yorum yapabilir misiniz ?